Je suis tomber en love sur une musique depuis la semaine dernière , vous la connaissez déjà peut être :
EDIT : La vidéo n'est pas sous spoiler et j'en suis navré , si quelqu'un pouvais me dire comment je fait pour la mettre sous spoiler en mp , je lui serrait éternellement reconnaissant et lui offrirait un muffin tout frais ! Merci d'avance au personne qui me répondront par MP
Pour mettre sous spoiler on met
Spoiler:
au début et
à la fin.
Sinon merci pour cette formidable découverte, je connaissais pas du tout
Sujet: Re: Les musiques ! Dim 31 Mar - 20:07
En général je suis pas très intéressé par les musiques faites par les fans, et je n'apprécie que les officielles de MLP, mais là je suis bluffé. J'aime beaucoup, surtout la mélodie au piano. musique de fin de l'épisode fanmade "double rainboom"
Date d'inscription : 03/12/2012 Age : 31 Localisation : Pas loin d'une bière
Sujet: Re: Les musiques ! Mar 9 Avr - 0:10
A peut-être déjà été postée... Si c'est le cas, excusez-moi, mais j'ai pas eu le courage de ma taper les 48 pages de commentaires Et de toutes façons, mieux vaut trop que pas assez, n'est-ce pas ? Et en particulier pour cette chanson... Et avec Bronyfied, quoi !
One Last Letter, par The Aviators (feat. Bronyfied):
Et les paroles pour les feignasses qui ne veulent pas regarder sur une page Youtube:
Dear princess, I should have seen the signs Chaos has risen again after all this time Somehow I have to escape from This nightmare of a world ours has become What happened to the nation we all knew We're crushed under Discord's rule Where has harmony gone? Feels like Equestria has been gone for so long
One last thing That I've got to say One more report Before it's too late I'm begging you to stop this chaos today One last thing That I gotta prove One final goodbye Before we meet our doom Something happened to the peace that we all knew This is my one last letter to you
I've tried to stop this on my own But my friends have turned against me, I'm alone So many, running and screaming I'm crying out, can you hear me? I refuse to believe that magic is dead There has to be more than the conflict in my head Dear princess, help me find a way To defeat the chaos rising today
One last thing That I've got to say One more report Before it's too late I'm begging you to stop this chaos today One last thing That I gotta prove One final goodbye Before we meet our doom Something happened to the peace that we all knew This is my one last letter to you
Isn't there something you can do To save the world that we once knew Dear princess, the lesson I learned today Is that sometimes everything just fades away...
Je crois que c'est ma musique préférée du fandom... Où égalité en tête avec d'autres, mais bref, vous avez saisi le concept ^^' Et une des seules que je connais par coeur, qui plus est...
Et les paroles, mais les paroles ! J'en ai les larmes aux yeux, dis... Enjoy !
Date d'inscription : 25/02/2012 Age : 28 Localisation : Moselle, Lorraine
Sujet: Re: Les musiques ! Jeu 11 Avr - 20:14
Et si vous ne les avez pas encore, je conseille vivement l'album EQR2 d'Aviators : http://music.soundoftheaviators.com/album/equestrian-revolution-20 En plus, vous donnez ce que vous voulez, y'a pas à se plaindre
Sujet: Re: Les musiques ! Mer 17 Avr - 19:52
J'ai découvert One Last Letter récemment justement, j'aime bien mais pas fan de la voix. Peut-être qu'elle a déjà été postée, mais bon je l'ai découverte ce matin sur RadioBrony, alors...
Sujet: Re: Les musiques ! Mar 23 Avr - 16:33
Il y a des chansons de Friendship is Witchcraft qui, selon moi, savent êtres drôles et belles :
It'll be OK:
I gave you my heart, and then you turned around, The secrets that we shared, the moments that you cared, I gave you my heart, and then you turned around, We went streaking in the park, skinny dipping after dark,
I gave you my heart, and then you turned around, Depressing melodies, suppressing fantasies, I gave you my heart, and then you turned arou---nd...
I always wanted my own brother, And then he showed up at our door, I didn't question where he came from, I wasn't lonely anymore, Soon we did everything together, He taught me how to fly a kite, I watched him grow into a stallion, I watched him sleep in bed at night, It's not creepy
But then he signed that record label A cute quintet of boyish sound But now that everybody loves him I'm just a face out in the crowd I threw myself into my studies To have the world in my control I vaporized the competition Nobody understands me It's not evil
I gave you my heart and then you turned around Romantic pony dreams, they never came to be I gave you my heart and then you turned around Twilight please make this song end, we're a bunch of floating heads!
Just take it from me, I know you'll come around Though the law forbids it, this is kismet Say "I do" and seal our souls together Voulez-vous, our love will last forever Since we're not related it'll be ok
So different now from what it seemed Now life has killed the dream I dreamed